.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارشكني شوراي شهر ساري در آستانه روز خبرنگار
علیرغم اینکه شهردار ساری موافقت ضمنی خود را از واگذاري زمين موردنظر اعلام کرده و خانه مطبوعات نیز مراحل قانونی کار را طی نموده ولی ظاهرا شورای شهر مخالف تحقق این وعده شهرداری ...
كارشكني شوراي شهر ساري در آستانه روز خبرنگار

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه شهردار ساری در مراسم روز خبرنگار سال گذشته قول اهداء زمین برای احداث خانه مطبوعات به خبرنگاران را داده است اظهار داشت: متاسفانه شورای شهر ساری مانع تحقق این وعده شهرداری برای خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم دهقان در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: شهردار ساری به خانه مطبوعات مازندران قول داده تا نسبت به واگذاری زمین و ساختمان نیمه کاره برای احداث خانه مطبوعات اقدام کند.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه شهردار ساری موافقت ضمنی خود را از این اقدام اعلام کرده و خانه مطبوعات نیز مراحل قانونی کار را طی نموده ولی ظاهرا شورای شهر مخالف تحقق این وعده شهرداری است.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری یک نهاد مدنی بوده و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و هنری از وظایف اساسی این نهاد است، تصریح کرد: در صورتی که شورای شهر و شهرداری نسبت به تحقق این مهم اقدام کنند سهم مهمی در تقویت عرصه اطلاع رسانی خواهند داشت.

دهقان با بیان اینکه هم اکنون 110 رسانه مکتوب و مجازی در استان فعالیت می کنند یادآور شد: بخش اعظم این رسانه ها در خدمت توسعه شهری بوده و انتقادات این فعالان رسانه ای در حوزه شهری نیز در توسعه استان موثر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل ستاد بزرگداشت تجلیل از خبرنگاران مازندران خبر داد و افزود: آیین بزرگداشت این رویداد احتمالا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

رئیس خانه مطبوعات مازندران همچنین اظهار امیدواری کرد: در صورت موافقت شورای شهر و شهرداری، عملیات اجرایی ساختمان خانه مطبوعات مازندران در هفته خبرنگار امسال آغاز شود.

مازندران دارای حدود 100 روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، سرپرستی روزنامه های کثیرالانتشار و نمایندگی خبرگزاریهای فعال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.